Oferte on-line: 162

Cum funcţionează site-ul?

Site-ul publică oferte turistice cu discount-uri mari, oferte active pentru o perioadă determinată de timp. În timpul acestei perioade, fiecare persoană înregistrată se poate folosi de oferte achiziţionându-şi un voucher prin care primeşte dreptul de a fi prezentat agentiei respective şi să-şi efectueze rezervarea.

Cum să fiu sigur că serviciile sunt reale şi nu voi fi înşelat sau să-mi pierd banii?

Ofertele publicate pe site sunt întru totul reale şi sunt garantate de proprietarul site-ului – Planet Travel Center şi al partenerului său din ofertă, dacă există. Plătile sunt de asemenea garantate dacă sunt efectuate prin intermediul sistemelor autorizate de plată sau cash la sediul agenţiei. Toate drepturile utilizatorului sunt publicate în meniul Condiţii generale a siteului Ofertapromo.ro

Care sunt paşii necesari pentru cumpărarea serviciului oferit?

Pentru a putea să vă folosiţi de o anumită ofertă mai întâi trebuie să vă înregistraţi prin intermediul formei de înregistrare din meniul Înregistrează-te. După ce vă alegeţi oferta care vă place dumneavoastră trebuie să optaţi pentru o variantă a acesteia, dacă există mai multe. Urmează modalitatea plătii pe care o agreati, după care veţi primi un cod necesar efectuării plăţii. După ce efectuaţi plata, în decursul a până la 24 h vă veţi primi voucherul în profilul dumneavoastră , la meniul “Voucherele mele”.

Cum pot plăti?

Modalităţile de plată sunt enumerate în josul paginilor site-ului, precum şi în cazul alegerii ofertei respective. Puteţi plăti numerar la sediul agenţiei, prin înregistrarea personală în Epay, numerar în casieriile EasyPay, prin tranzacţie bancară, prin bancomat sau carte de credit Visa, Visa Electron si Mastercard.

Când îmi voi primi voucherul?

După ceea ce veţi plăti oferta aleasă de dumneavoastră prin intermediul modalităţilor enumerate vă veţi primi voucherul în profilul personal la meniul “Voucherele mele”

Mi- am plătit voucherul în urma cu mai mult de 24 de h., dar încă nu l-am primit?

Este posibil să fi existat întârziere la efectuarea plăţii sau să nu se fi efectuat. În situaţii asemănătoare sau depăşirea a mai mult de 24 de h vă rugam să luaţi legătura cu noi.

Ce voucher prezint agenţiei de turism şi ce voucher prezint hotelului în care mă cazez?

Agenţiei de turism care vă furnizează oferta trebuie să-i prezentaţi voucherul sau pur şi simplu codurile lui care se află în profilul dumneavoastră la meniul “Voucherele mele”. Voucherul pe care agenţia vi-l va furniza în urma confirmării rezervării este acela pe care trebuie să-l prezentaţi în momentul cazării dumneavoastră în hotel.

Pot să fac cadou o ofertă?

Bineînţeles, un voucher destinat cumpărăturilor sau serviciilor poate fi un cadou excelent. Fiecare voucher deţine un număr unic şi un cod secret, care vă fi recunoscut la secţiunea/magazin. Identificarea va avea loc în baza acestui cod. Este necesar însă ca persoana căreia voucherul îi este împrumutat sau oferit cadou să cunoască numele clientului care a efectuat plata. Comerciantul are dreptul să ceara aceste nume pentru prevenirea abuzurilor.

Cui să mă adresez daca nu pot găsi răspunsul unei întrebări personale sau am nevoie de ajutor?

Dacă întâmpinaţi greutăţi tehnice sau pur şi simplu aveti nevoie de ajutor în ceea ce priveşte prevederile site-ului, luaţi legătura cu echipa Ofertapromo.ro la telefoanele menţionate, e-mail, Skype şi pagina de Facebook. Dacă consideraţi că ceva vă este neclar în descrierea unei oferte şi aveţi nevoie de ajutor, adresati -vă echipei Ofertapromo.ro pentru oferta concretă. Datele de contact ale acesteia sunt specificate individual, în josul paginii fiecărei oferte.